måndag 12 november 2012

Resmånad

Hej på er! Det var ett bra tag sen sist. Har vart ute o rest i 3 veckor nu, 3 helt underbara veckor med Malin o jag har lärt mig så mycket. Framför allt sett mycket, helt galet. Jag är lyckligt lottad som fått vara med om detta äventyr.

Städer vi besökte:
Chicago, några dagar o jag fick säga hej då till denna magnifika stad
San Fransisco
Los Angeles
Las Vegas
San Diego
New York

o så mellanlandade vi i Phoenix o Dallas.
 
Golden Gate bron i SF
Lombard st i sf , världens krokigaste gata haha
 
Fräsch tjej i Las Vegas världens ballaste ställe på kvällen
 
Såg såklart den kända vattenshowen vid The Bellagio
 
Grand Canyon i Nevada. Så MÄKTIGT!!!
 
 
kass bild med hollywoodskylten som man knappt ser här
 
 
på hollywood blvd
 
Santa monica pier
 
spenderade laata dagar i San Diego
 
 
 
 
 
 

träffade Milan o Felicia i New York på Times Square, middag o mys, så trvligt:)
 
Såg Carries lägenhetstrappa i Sex and The City!! Såååå awesome:)
 
 
 
Var i butiken där Elin Kling säljer sin kollektion.
 
Har såklart tusentals bilder men de får vänta tills senare. Nu måste jag kila! Stort tack till fina Malin som gjorde denna resa oförglömlig! Alla bilder på mig o malin är på hennes kameror tror jag, hittade inte många på min mobil ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar