torsdag 22 september 2011

My new friend

Hej.

Idag är det den 22 september. Dagen har bestått av jobb (som vanligt). Men det gör verkligen ingenting för jag trivs så galet bra på mitt arbete. Idag fick vi dessutom tårta efter lunchen av vår kockpraktikant John, för det var hans sista dag, citronfromagetårta, yummie!!

Annars var det full fart till träningen efter jobbet, skönt o träffa annat folk än personalen på jobbet.. haha.

Ikväll är det bara jag o min syster hemma, vi har lagat mat o myst med ljus, härligt såhär på hösten. För övrigt har jag skypeat med en tjej som nog kommer bli en kär vän i USA, Linn. En svensk tjej som bor i samma område som jag ska bo i o är exakt lika gammal, huuur bra!??!? Hon verkar supergo.

och jag längtar mer o mer för varje dag som går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar