tisdag 16 oktober 2012

Så nära men ändå så långt borta.

Har fått lite påtryckningar hemifrån om o blogga. Mitt liv är inte så intressant om veckodagarna då det är samma rutiner. Sova, jobba, träna, äta, sitta vid datorn o tvätta typ. Senaste veckorna har gått åt att rensa mitt rum, släänga saker o sortera. Idag bytte jag nämligen rum, till gästrummet. Nya au pairen kommer på fredag, samma dag som mamma kommer igen.

Senaste helgerna har gått i kompisars tecken, o försökt spara pengar. Nu i helgen som var var vi ute mina favvotjejer för sista gången. Har alltid så himla roligt med er o jag hoppas innerligt att vi är vänner för resten av livet!

Kan inte riktigt förstå att denna resa snart är över, o att jag klarat ett helt år på andra sidan jorden, borta från all slags trygghet hemma ändå innebär. Ett år som gått så fort, men samtidigt så långsabmt, haft så himla kul, men samtidigt tråkigt, träffat nya underbara människor o förstått vilka mina riktiga kompisar är därhemma. Ett år som har vart utvecklande men också otroligt jobbigt o påfrestande mentalt. Ett av de bästa åren jag någonsin kommer få uppleva, defiinitivt.

Säger väl gonatt på det. Här kan ni få lite låttips på heta låtar just nu som är på repeat hemma hos mig:

Justin Bieber ft Nicki Minaj-Beaty and a beat
Kesha-Die Young
John Legend ft Ludacris-Tonight
Bruno Mars-Locked out of heaven
Coldplay ft Rihanna-Princess of China
Usher-Numb
Enrique Iglesias-Finally found you
One Republic-Feel again
Radioactive-Imagine Dragons
It's Time-Imagine Dragons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar