fredag 28 september 2012

update

Hej på er därhemma!

Tänkte uppdatera er lite hemma nu igen. Veckans bästa? Grey's Anatomy började här igår igen, sååååå sorgligt var det usch. + träningen, + att jag har tagit tag i lite saker nu såsom o rensa lite i garderoben o köpt en box som jag ska skicka hem lite saker i. Var också o lämnade in 2 på jeans på lagning hehe

Träningsveckan har vart bra med undantag för onsdagen som jag inte hann träna på överhuvudtaget för hade en så lång dag. Må-styrka framsida lår, biceps o core+ snabba intervaller på bandet. Ti-Löprundan- torsdag spinning o så idag fre-kickbox + abs&back. Hoppas hinna med ett till pass innan veckan är slut, vi får väl se.

Hmm vad mer... Min spinninginstruktör(bästa ever) vill att vi ska ut o springa tillsammans hehe. o så träffade jag en av mina collegekompisar igår på gymmet, skoj!

Ikväll ska jag på dejt med min lilla pojk hehe, han fyller 10 år på måndag så jag ska ta med honom på bio o så ikväll - vi ska se en animerad film som jag velat se dööööölänge hehe, den har premiär idag! Hotel Transylvania heter den,det blir bra:)

Imorgon ska jag äntligen få träffa lite kompisar Julia o Maria tror jag, myyyyys.

LÅTTIPS:
Alicia Keys ft Nicki Minaj-Girl on fire. Den spinnar vi till i den segaste uppförsbacken hehe.
50 ways to say goodbye-Train
Give your heart a break-Demi Lovato

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar