tisdag 18 september 2012

Helgen

Vad har hänt sen sist? Hade en lugn helg, sparar ju så mycket jag kan nu hehe. Fredag jobbade jag, kickboxades o hade de där dööööjobbiga abs&backpasset, sen hade jag kväll med mig själv, lördag au pairmöte i downtown o sen åkte jag, julia o elin o kollade på college football här i evanston. Skoj sååklart! Därefter åkte alla på varsitt håll hem o jag åt middag med min värdfamilj o deras besök. Det var härligt!

Söndagen sprang jag min runda, hann med 4 kondtionspass&3 styrkepass förra veckan, bra! o sen bokade hotell & flyg vidare till LA på min resmånad, o sen åkte jag på kalas för min franska vän Margaux, o därefter åkte vi + Marcella o Salima(danska&tyska) vidare till Barnes&Noble o satt o myste med skvallertidningar.

Igår jobbade jag hela dagen från typ 8 till drygt 8 på kvällen... 12 timmar. Max får man jobba 10. Menmen, blev förstås ingen träning då. skit.

Idag har jag hunnit med min löprunda o benstyrka, sen blir det mer jobb, wie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar