torsdag 5 juli 2012

4th of July

Hallå, vet att min update suger men jag jobbar som en häst, underhåller både barn o grandparents. När jag inte gör det svettas (38 grader fuckng grader!!) jag eller så är jag med kompisar!

I tisdags festade vi hos Laura, en tysk som fyllde 21 i wicker park. En amerikansk tjej som hade festen i sin lägenhet för henne. Så efter en hel dags jobb begav vi oss dit för party. Jag tog det lugnt med dricka bara lite vin, cider, lite öl o en shot då jag var för snål för o handla haha, åker ju till NY nästa vecka!

Men tur att man kan ha kul utan alkohol! Vi festade där, lärde oss "flirta" host på tyska o franska,. Alltid bra ju?

Kul att den lilla färg jag fått redan är borta. Ligger lite efter mina svenska blondiner. Skit med, har inte vart på stranden på ett tag


Föga smickrande bilder men håll till godo!

Senare drog vi ut i "boys town". Kul o komma ut o höra att man var i en bögstad???? o om de var mycket bögar ute!!! Överallt! O var de inte bögar så var det dragqueens! NICE..... Inget raggande där inte julia hihi.

Så efter mycket bögar kom vi fram till en bar o skulle gå in. Alla kom in utom oss som inte hade internationella pass på oss. vem fan går ut med passet liksom?? Så inte ens elin som faktiskt är 21 kom in.

Så natten slutade med fyllekäk på subway!

Dagen efter vaknade jag o julia här hos mig. duschade o tog oss in till downtown. Det var ju amerikanernas nationaldag!
Olidligt varmt var de men envisa var vi o skulle in. Kom in o till vår stora förvåning var det ingen som firade i downtown alls!! Lite besviken. Käkade lunch o så, sen gick vi till stranden o badade o mös. Hängde där tills fyrverkerierna började på Navy Pier som var väldigt fina!

Ingen av oss kunde festa eftersom de var vanlig jobbdag efter, lite synd

Sen var det slut på de roliga o jag trampade i hundskit.Peace!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar