söndag 1 juli 2012

Söndag

Haft en kanonsöndag, återigen! Helgen i övrigt har vart lugn, vilket kändes välbehövligt. Igår hängde jag med Maria, visade henne huset o sen käkade vi thai o såg bion "Ted" som var en film helt i min smak!! Sjukt jävla rolig! Se den om ni får chansen:) Sen åkte vi hem till henne o kollade på en konstig film med hennes värdbarn haha.

Idag söndag har vi vart på Six Flags igen (jag vet, är typ där varenda söndag haha) fast denna gång körde vi på vattenlandet som ska vara landets bästa, o visst var det bra! Jätteroligt även för mig som inte är något större fan av sånt egentligen. Men måste erkänna att det var en perfekt dag för den sortens aktivitet. Skitvarmt o kvavt som vanligt så det var skoj o springa runt där. Galet roliga vattenkanor, speciellt de i ringar hehe.

Stannade o käkade på taco bell på vägen hem, 3 tacos o en stor dricka för 40 spänn, perfekt ju! Eller hur Maria?;) haha!

Nu väntar en veckas jobb, min värdpappas föräldrar från England är på besök så förhoppningsvis blir det inte för jobbigt! 4e Juli i veckan med, nationaldagen, ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar