onsdag 11 juli 2012

Inför NYC!

Har haft en bra o effektiv dag! Inte slappat minsann. Steg upp vid 9 för här var en byggkille, sen stack jag till gymmet fick bli abs&back o baksida lår o så lite cardio på det. Därefter handlade jag lite, o sen dusch o skype med Malin, i hela 2,5 timme hehe. Fint som snus:)


Fick hem våra NYC pass idag, som tar mig o julia runt hela NYC med hop on/hop off bus o tar oss in gratis på deras 70 populäraste turistställen!:)

Därefter var jag på banken, lämnade tillbaks ett par skor som jag fick förfärlig skoskav av(fick pengarna tillbaks, det ni!) o sen ikväll har jag o Maria myst här med förfärligt god mat som vi lagade själva, en lång promenad längs vackra stranden o sen parkerade vi oss i soffan med jordgubbar o mjölk framför satc!:) Måste säga att vi har UNDERBART väder här just nu! Sitter naturligtvis ute o njuter varenda sekund.



himla mumsigt!! åt beasås för första gången på jag vet inte hur länge!

Ikväll har jag läst lite i guiden vi fick idag, o bokat taxi till flyget, samt bokat våra besökspass till 9/11 memorial - ground zero. Kan inte vänta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar