fredag 6 juli 2012

I'M FREE!!!!!!!

Sista jobbdagen idag på en HEL VECKA! Kan ni förstå hur underbart skönt det är? Firade ledigheten hos Maria o hennes värdfamilj ikväll med finmiddag. Svenska hemmagjorda köttbullar, makaroner o ketchup. Så fruktansvärt gott! Tusen tack för maten finis!

Sen slappade vi framför en rolig film. "What's your number?" O planerade vår resmånad, den närmar sig ju med stormsteg. Vi tänker åka till Vegas, San Fransisco o Grand Canyon! LA skippar vi nog eftersom vi redan vart där.

Imorgon åker min värdfamilj till Michigan o jag har hela huset för mig själv en vecka. Hallelujah!!! Tänk att få komma o gå som man vill, äta vad jag vill när jag vill, gå till stranden/gymmet när jag vill ...

FRIHET!<3

Juste, vill bara tacka min fina vän Johanna som tog sig tid o skriva ett långt meddelande till mig idag, precis när jag behövde det som mest! Det är såna vänner som man alltid kommer hålla fast vid. Det är inte hur mycket man hörs, utan huvudsaken är ATT vi gör det. Vilken juvel. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar