torsdag 19 juli 2012

Yeah boy

Behövde verkligen komma ut ikväll, så jag träffade Margaux, min franska vän. Det var så himla skönt o skratta av sig lite. Hon hade hittat en app på iphone som förvandlar personer på bilder till zombies, så hennes värdbarn var nu zombies i hennes mobil, ahhahah skrattade ihjäl mig. Skönt att någon känner som mig haha!

Självklart gick vi till vårt stammisställe vad det gäller sushi, alltid lika äckligt mätt efteråt.

Hade en hemsk morgon, så spinnade av mig alla aggretioner vid lunchtid på mitt vanliga spinningpass som jag älskar.

Annars då? Är glad att det är fredag imorgon, äntligen. Ska på sleepover hos Julia i helgen, annars vet jag inte vad som händer...

Här är en bild på oss. Vi är i Central Park, NY vid John Lennons "Imagine"platta. Ballt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar