söndag 17 juni 2012

CRAAAAY

Har haft en helt underbar helg, som vanligt. ÄLSKAR HELGERNA HÄR, det är verkligen dom man lever för o det största skälet till att jag vill bo i detta land.

Igår morse´(lördag) skypade jag med Isabelle i 2 timmar, så himla roligt!!:) Efter det begav jag mig till Victorias Secret som jag hörde hade fet rea. Spenderade 2 timmar där inne o kom ut med ett par jeansshorts, en bh, en bandeautopp, en lotion, och en highlighter till ansiktet. Då hade jag klokt valt bort mycket grejer...Allt för 700 kronor! KAN INTE LÅTA BLIIIIIII....

När jag kom hem därifrån gjorde jag mig iordning o sen hämtade Margaux mig o vi hämtade Daniel, en ny brasiliansk kille i vår grupp- o sen begav vi oss till aupairmötet i downtown.

När vi går inne i downtown går det förbi ett par människor som såg ut att blivit typ brutalt mördade. Blev skiträdd seriöst, ville bara springa o gömma mig. Trodde först de blivit påkörda eller nått. Men nä, då var det de årliga zombie meeting i Chicago! Hela stan kryllade av zombies! Skitcoolt o läskigt på samma gång. Helt normalt i USA. De såg sjukt verkliga ut!


Här har vi 3 av dom.

Efter mötet käkade vi middag i water tower o hängde lite med några aupairkompisar innan jag o margaux mötte upp elin o fanny för party! Förfest på ett hostel de bokat o sen utgång på vårt vanliga ställe, som aldrig sviker haha. Åkte tillbaks till hostlet när stället stängde vid 5, fyllekäkade då o när vi kom ut 5.45 på morgon var det dagsljus ute, ahah sjukt. Sov 3 timmar på hostlet o sen tog vi oss tillbaks till downtown imorse för käk.

"FUCK YOU, I AM FRENCH!!" crazy girls.. Just sayin':)

Sen var jag hemma i evanston vid 3 idag, o skulle börja fixa o dona med packning. Imorgon flyttar vi till det nya huset! Nu ikväll hängde jag med Margaux igen, vi käkade mina överblivna chips med guacamole o sushi ute i kvällssolen innan vi gick på bio o såg That's my boy!





Åh så var helgen tyvärr över igen. Längtar redan till nästa då det blir fest hos elin o six flags igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar