onsdag 27 juni 2012

TUSEN TACK JB!

Vaknade imorse o läste ett långt o så fint meddelande av the one and only JB. Det gjorde verkligen hela min dag. Ni anar inte vad det värmer i hjärtat.

Utdrag:

Hittade en gammal bild på oss<3
"hej underbara tjejen!
vill börja med att tacka så jättemycket för kortet du skickade. blev så himla glad så tror inte du förstår! att en sån liten sak kan göra så mycket, och att du som sitter på andra sidan jordklotet fick mig att le så mycket av ett litet kort!
allra helst hade jag önskat att du var hemma på min student, men är samtidigt glad över att veta att du har det bra där du är och med din värdfamilj. du är inte värd något annat!
kan inte fatta att du snart har varit borta från vår "verklighet" i ett år, tiden har gått så sjukt fort alltså, och snart är du tillbaka här hos oss! JAG LÄNGTAR! samtidigt så önskar jag att jag hade haft möjlighet att åka ner och hälsa på dig, du lever i en drömvärld för oss här hemma emelie, tänk på allt du fått uppleva under din vistelse i usa! kan knappt vänta på att få höra allt över en fika eller en myskväll med gamla tjejgänget :)"



"frida hälsar till dig så gott! vet du vad hon sa?
-är emelie fortfarande i usa?
-ja det är hon.
-MEN jag såg ju henne för någon dag sen!
och innan jag hann svara så sa hon:
-eller jag drömde nog bara det förresten.
så är nog trots allt inte bra jag som saknar dig :) så emelie, KOM HEM SNART!"



Stort tack till henne o alla mina andra fina 93or som tackat för de små korten jag skickade hem. Snart ses vi igen!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar