lördag 2 juni 2012

One Direction

Hade en lugn o mysig lördag! Morgonen spenderades på gymmet, sen när jag duschat hämtade jag upp Maria för umgänge.. Hon berättade att pojkbandet One Direction var på besök i vårt köpcenter så vi tog oss dit!


Precis när vi kom gick de ner för en paus, till den svarta minibussen. Vi fick oss en rejält bra syn asså! Alla småtjejer skrek som galningar, knuffades o var jävligt irriterande såklart. Men det hör väl till! Tur att jag o maria är så vuxna;)

'

De var där för o signera böcker o inte uppträda tyvärr. Aja, det var väl lite småcoolt iaf.


Här har ni deras populäraste låt!

Efter frozen yoghurt o så så körde jag hem maria o sen ner till parken vid sjön. Ville ta vara på det underbara vädret så la mig där o läste 2 timmar, underbart var det.

Köpte USAs mest omtalade bok just nu, den verkar bra!


Det var massvis med segelbåtar ute, folk som picknickade o allt var bara så mysigt. Hade velat ligga där hela dagen! Ikväll har jag bara jobbat så inge kul då nä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar