fredag 15 juni 2012

THANK GOD ITS FRIDAY!

Usch är helt slut efter denna veckan! Har äntligen lite tid för mig själv, spenderar fredagskvällen på lugnt vis i min ensamhet. Olle är i New Mexico, Maria är med sin familj, julia är med sin, josse med sin o resten vet jag inte vad de gör. Men jag är så trött så bara bra att jag får vila lite.

Dagen har spenderats med jobb, de vanliga kickbox&abspasset på gymmet o sen mer jobb. Tittade såklart på fotbollen!

Jaja, annars har jag inte så mycket mer o säga. Hade tänkt följa med maria o hennes familj till 6 flags imon men hoppar det nu när jag såg att vi har aupairmöte i downtown imon. Har inte samvete till o skolka ens här!! ´Det ska bli 33 grader imon o säkert dödskvavt, o dessutom har jag tjejveckan, så kommer nog varken orka eller ha tålamod till o stå i köer eller oroa sig för olyckor i badlandet. jaja, Kanske följer med Elin o dom ut på kvällen, hon har ju trots allt fyllt 21!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar