onsdag 6 juni 2012

Hallå alla därute.

Idag onsdag har vart en bra dag trots att jag jobbat 7-7 med undantag mellan 9 och 10 på morgonen. Den timmen läste jag ut min bok medans jag satt på stranden, o sen åkte jag direkt o köpte den andra boken i triologin, hihi. Jag o barnen har lunchat, vart på stranden o fixat o donat. Gick smärtfritt o bra:)

Ikväll stack jag ut på en pw som blev en löprunda. Pwade ner till stranden o sen fick jag för mig o springa för det var så himla fint o perfekt väder o det var massa andra som sprang. Så sprang fram o tills stranden slutade vid vårt nya hus, o sen tillbaks hem igen. Alltid nått! Har glömt hur skönt det är att ta ut sig innan man ska sova, har ju fått som vana att träna på morgonen. ¨

Nu:

Grekisk yoghurt med massa protein i.


Fortsätta nya boken, mys. Imorgon behöver jag inte ställa klockan heller, barnen har ju slutat skolan nu, göttttt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar