tisdag 5 juni 2012

Fifty Shades Of Grey

Hejsan!

Har inte suttit mycket vid datorn alls de senaste dagarna. På min lediga tid har jag legat på stranden o läst min bok, helt underbart har det vart. Boken är så slukande, det var längesen jag kände att jag inte ville sluta läsa en bok.. Har inte ens velat gå till gymmet. Läste precis att de ska göra boken till film med, WOOOW..... Barnen har sista dagen i skolan imorgon så därför passar jag på o njuta till fullo av min lediga tid, nu är det slut på den.......... Har aldrig ogillat sommarlov förren nu.....

Detta kommer innerbära att jag får börja träna kvällstid igen troligen.. Konstigt hoppas jag håller i! Min värdmamma är borta nu igen, denna gång 2 hela veckor...... mer jobb. Aja, det var väl allt för mig. Hoppas ni därhemma mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar