torsdag 14 juni 2012

Jobb, gym, jobb, sova... Ja så ser mina veckodagar ut just nu. Är ledig mellan 9-12 på dagarna o jobbar typ till 9. Fast idag kom min värdmamma hem från 2 veckor i Europa så hoppas jag kan få lite mer andrum nu. Går mest runt o är irriterad nu för att ha barnen så mycket är otroligt energikrävande. Lagas mat, köras, underhålla stora barn är inte lätt. Usch vad här klagas jag vet, men nu hinner jag ju inte träffa fler människor än på gymmet så får ta ut allt här.

Ikväll blev jag ännu mer irriterad. Jag lagade allt mat, diskade allt o städade undan allt, trots att båda mina värdföräldrar var hemma, alla bara höll sig undan så jag fick göra allt, fastän jag jobbat betydligt mer än vad jag ska. o jag skiter inte bara i att heller, utan jag är snäll o gör allt. Sen, när jag går in på mitt rum o stänger dörren, kommer N o knackar snabbt o sen springer hon in utan att jag ens hinner svara. O då håller jag på o byta om, o står o trosor. Får kasta mig in i min garderob. VAFAN kan man inte ens få vara ifred i sitt egna rum???? Vad hon ville? Kolla program på MIN dator. När man har spenderat 11 timmar med dom så vill man fan bara vara ifred så jag sa bestämt nej.

Det var första gången. Sen kommer hon in i mitt rum IGEN, utan att knacka. o då ligger jag i min säng, med en fet kudde o dator på magen o återigen bara i trosor, för mitt rum är så varmt. Hade ju legat typ helt näck om ajag inte haft datorn på magen. Som tur väl var var de helt mörkt i mitt rum men ändå!! Blir såååååå ARG!!! Hon har ingen som helst respekt, blir så trött. ......... Aja, imorgoon är det äntligen fredag. TACK O LOV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar