tisdag 19 juni 2012

Date??

Nu ligger jag i min säng, i det nya huset! ÄNTLIGEN!! HEJ EGEN TOALETT!!!! LOVE IT! Även om det inte är den finaste så är den bara min. Mitt rum är gigantiskt o min garderob är mer än nog, så jag får vara nöjd. Idag har jag svettats ur hela min kroppsvikt typ. Det är helt fruktansvärt, man orkar inte ens tänka för det är så varmt o kvavt!! Var ledig 3 timmar imorse som spenderades på stranden.

 Har packat upp saker i olidlig värme, men jag led då med flyttgubbarna som kånkade tuuuunga kartonger upp o ner för alla trappor i detta hus, stackare!! De lämnade pölar av svett vart de än gick. Har aldrig sett svettigare personer haha.

Idag blev jag också utbjuden på "date" av en av våra flyttkillar. Hahaha asså jag vet inte varför, jag svettades som en gris, var utan smink o håret i en lilla-my tofs. Lite konstigt att han har vart i mitt rum, packat ner mina grejer, (UNDERKLÄDER??) o sen frågar mig om vi kan gå ut, hmm känns lite sådär, lite oproffsigt ? Tänk om jag sagt det till mina värdföräldrar eller hans chef??

Aja, kalastrött är jag nu, hörs imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar