söndag 26 augusti 2012

Cause I'm going to make this place your home


Ännu en kanonhelg med alla de fina här. Usch är inne lite i en ångestperiod nu, hur ska jag kunna lämna de guldklimpar till vänner jag hittat? Älskar ju trots allt min fria tid här, o komma hem till Kallinge/Ronneby känns så ah jag vet inte..

Igår lördag så stack jag Julia o Maria till mallet o köpte ny väska till mig, sen blev det en utsökt middag på cheesecake factory, standard! Efteråt stack vi ner till universitetsområdet o kollade på Northwesterns fotbollslag- en del fina killar där faktiskt! Fotbollsspelare sviker aldrig! Det var sååååå himla mysigt tyckte jag, en väldigt fin idrottsplats med lake michigan o en del av downtown som utsikt. Kändes som hemma-sitta o snacka med fina kompisar o kolla fotboll, tröttnar aldrig på det.

 
Konstgräs o lampor på deras plan, precis som hemma på jernvallen!


Efter fotbollen stack jag o Julia hem till mig o myste framför datorn o en film, sen sov hon här. På morgonen idag stack hon till Ikea o Elin och Fanny kom o hämtade upp mig. Vi stack till Six flags igen, surprise.. Hahah vi hade världens bästa åkdag-regnigt men vi hade ponchos så det var bara bra, inga köer någonstans!!! AWESOME!! Hann med alla stora attraktioner o många dubbelt på bara 6 timmar, det ni!

Asså åh vad jag är tacksam för er, ni är guld värda o ni har gjort halva mitt år.

Ikväll har jag käkat middag med min värdfamilj, riktigt mysigt.

Längtar redan tills nästa helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar