måndag 13 augusti 2012

My weekend

Min helg blev bra! Ville inte ligga inne o deppa så jag o Julia bestämde oss för att gå ut o ha skoj. Fredagen har jag inte mycket o säga om då jag bara var hemma hela kvällen, med min värdfamiljs släktingar. Lördagen åkte jag då in till downtown o mötte Julia, jag fönstershoppade o hon hittade lite nödvändigheter. Vi satte oss i vår park o lyxade till det innan vi åkte till elins hotell för lite förfest med henne fanny o fannys franska killkompis. När klockan blev sen åkte vi till rush st o där festade vi tills 4-5 på morgon.. Jag hade jätteroligt o behövde verkligen den kvällen. Jag o Julia sov på golvet på hotellet haha. Söndagen käkade vi brunch tillsammans innan vi gick på varsitt håll. Jag tillbringade hela dagen inne på mitt rum med laptopen i sängen. kollade på typ 100 avsnitt av Pretty Little Liars som är serien jag kollar igenom nu. En mycket bra helg med andra ord!!

Idag måndag sov jag extra efter morgonpasset o vaknade vid 12, då jag begav mig ut på pw i regnet, mysigt! Snart börjar jag jobba igen. Längtar redant tills ikväll hehe.



Som jag ser fram emot The Scripts konsert som jag har biljett till här i Chicago! Kommer bli en av de bästa kvällarna i mitt liv, kan alla låtarna utantill. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar