onsdag 29 augusti 2012

Run bitch ruuuuun

Hallå!

O så var onsdagen över o snart är det fredag wiiihoo. Idag har jag o barnen chillat, ätit lunch på Potbelly, vart ute o kollat på gigantiska hus/mansions längs Sheridan upp norr, designat kläder o vart på stranden. Hm.. vad mer? Mja det var väl allt. Jobbade mellan typ 7.30 - 18.30 idag......

 
Ns o mitt projekt, jäklar vad vi har målat. Idag satt vi ute under tiden, mysigt

Efter jobbet sprang jag min länga igen, himla skönt på kvällsningen då de är lagom varmt. Rensa huvudet o bara svettas o njuta. Gillar dessutom o springa då jag sparar typ en timme på gymmet. Min runda tar +/- 30 minuter, alldeles lagom då man jobbar såna här långa dagar. Hoppas bara jag inte tröttnar o slutar, kan behövas nu när jag snart kommer hem ju.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar