tisdag 21 augusti 2012

Don't wake me up

Glad tjej som tittar in här idag. Måste säga att mitt jobb har vart såååååå mycket bättre denna o förra veckan. Jag har kunnat ha riktigt roligt med de två yngsta o vi har vart ute o cyklat o lekt på lekparken varje dag utan klagomål o bråk, så jäkla skönt. Nu är vi riktigt bortskämda med superhärligt väder med. 25 grader sol o INTE kvavt längre wiiiie:)

Började iaf morgonen med gymmet vid 9, ett bra ben o corepass. På dagen skypade jag med Emelie, hihi skoj som vanligt! Eftermiddagen har jag o barnen spenderat med en cykeltur till parken-ska erkänna att vi bor jävligt  bra här med ett bra motionsspår längs med stranden. Så himla fint o jag är bortskämd som får ha det så fint o view över downtown när jag motionerar där! Det blir genast mycket roligare o springa då.


Nu på kvällen träffade jag Margaux för en tédate istället för o glo på datorn i 3 timmar haha. Att orka träffa vänner här på vardagar är lyx, det behövs.

Helgen framför mig kommer bli rolig tror jag!! På lördag ska jag Julia o Maria (fler?) kolla på Northwesterns soccer team, det ska bli skoj. Saknar o kolla på fotboll med kompisar, det kommer säkert bli superhärligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar