tisdag 28 augusti 2012

Top Designers

Började dagen imorse med att skypa med världens bästa jb, åh vad det var kul!! Fina du, saknar dig o din roliga humor. Kanonstart på dagen med andra ord!

Tycker barnens skola kan börja imorgon haha, det är så svårt att underhålla gamla barn hela dagarna. Idag har vi vart ute i downtown Evanston o lyxat till det med frozen yoghurt. Annars har de väl inte hänt så mycket, pianoövning o så har jag och N suttit o designat kläder halva dagen. Pappa gav henne ett top model set där man ska designa o ja det har hon snöat in sig på rejält nu när jag sa att vi skulle sitta o rita. Har typ plöjt igenom halva boken på en dag, men de har vart jättekul så! Bra där pappsen:) Hon kom in till mig nu vid kvart i 9 på kvällen o sa att hon skulle väcka mig vid 7 imonbitti så vi kunde fortsätta rita. jag bara eeeeh nej tack, tidigast 9...............

Ikväll har jag kört ett rejält biceps-core-rumppass på gymmet. Har också kommit fram till att det är mycket bättre o träna på morgonen nu när man är van vid det. Kvällen är smockat med folk på gymmet o de tycker vi inte om.

Hm imorgon verkar det som jag ska ta barnen till six flags. Gud bevare mig väl........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar