tisdag 14 augusti 2012

Tisdagslyx

Hejsan!

Idag tisdag har vart en bra dag trots ca 4 timmars sömn inatt. Började min dag med jobb som vanligt, därefter skypade jag med Isabelle i drygt 2 timmar. Riktigt trevligt, som alltid! Bestämde lunchdejt med Maria, det var ett tag sen. Vi var sugna på sushi, så så blev det. MUMS!!! restaurangen spelade The Scripts album, ödet??????


Är glad att jag har en så fin vän här i Evanston. Förgyller som inget annat.Vardagslyx med fin mat o fin vän när den är som bäst.

Eftersom Maria var duktig o skulle till gymmet efteråt kunde jag inte vara sämre även om jag verkligen inte var på humör för det. Var där tills jag hämtade barnen o sen har vi haft en härlig kväll här hemma(eller inte). Hm, imorgon är det onsdag... önskar såååå att det vore fredag men man kan ju inte få allt häri livet. Nu ska jag fortsätta kolla Pretty Little Liars och dricka grönt té ur min gigantiska tékopp som jag köpte i NY hehe.

Längtar sååå efter en mysig höst nu. Är förbannat trött på sommaren, fattar inte ens att jag säger så men har man haft sol o typ 35 grader kvaaaaaaaaaaaaavt, svettats konstant i 4 månader så räcker det. Hade väl vart annorlunda om det var 25, torr värme o man kunde grilla med sina vänner varenda kväll vid sjön här. Men nä det går ju inte när man bor såhär. höhöh bitter..

Igår regnade det på dagen för första gången sen i typ mars? Uppskattade det till tusen. SÅ MYSIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar