torsdag 30 augusti 2012

Real friends

Imorgon är det fredag!!

Denna vecka har mina rutiner flyttats o har känt mig lite småstressad över att allt jag brukar göra på dagarna flyttas fram o så har jag haft mycket att planera. Helgen som kommer spenderas överallt o ingenstans shit asså.

Imorse började jag iaf med ett efterlängtat skypesamtal med min lilla goding Johanna. Det var alldeles för länge sen! Visst är det kul, riktiga vänner behöver inte prata med varandra på typ ett halvår o ändå så känns det som man sågs igår? Det behöver inte vara "varför hör du aldrig av dig "blabla.. Man vet var man har varandra o så känner jag för dig sötnos. Finns alltid här, lilla du.<3


Aja idag har vi vart  på stranden o gjort paddle boarding- typ stå upp o surfa fast med hjälp av en paddel. Eller rättare sagt A, S o en kompis gjorde det medans jag o N kollade på medans vi badade i vattnet.

Ikväll  jobbade jag till 18.30 sen har jag vart o kört styrka på gymmet o sen fort som attan till vårt mall för o köpa avskedspresent till vår kära franska vän Fanny som tyvärr åker tillbaks till europa på söndag. Usch så hemskt.. Detta äventyr ska verkligen ta slut..  Det ska iaf bli avskedsparty för henne imorgon, då vi har bokat hotell med. Kommer bli fett som vanligt!

Detta är en av låtarna jag lyssnar på mest just nu. Hall of fame med mitt favvoband The Script. SOM JAG SKA SE LIVE I OKTOBER!!!!!!!!!! Världens lyckligaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar