torsdag 23 augusti 2012

Hemma med sjukling

Hallååå


Idag torsdag sitter jag hemma heeeeeeeela dagen med en liten sjukling. S har lite feber så idag är jag fast med jobb i typ 10 timmar. Och imorgon har jag lovat N och ta henne till Six flags på dagen... Nåja, bättre det än o sitta hemma o göra ingenting. Men det stör min träningsrutin som jag kommit in i så bra nu igen, har haft riktigt bra pass varenda dag på senaste, surrrrrrrt. får se om jag hinner träna ikväll, har lovat att möta en ny kille här o nårra andra kompisar.

Så nu sitter vi här o dricker varm choklad på "kontoret", S ligger i soffan med ipaden.

Hm vad mer.... jo igår var jag på möte med min LCC, eftersom jag inte kan gå på mötet på söndag. Vi snackade i typ en timme o jag visade alla mina skolpapper så hon kunde godkänna mig (att jag gjort allt som krävs för o ha fullbordat mitt år), så nu är jag klar med allt, ska bara jobba av sista tiden. Sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar