lördag 25 augusti 2012

Weekend!!

Tiden rusar iväg här, det är helt galet. Igår hade jag min 10 månaders dag här i staterna, kan ni tänka er?

Igår fredag hade jag N hela dagen o vi spenderade den på Six Flags. Skoj, även fast hon inte åker nått som går upp o ner, loopar, eller nått som går fort. Slapp stå i köer iallafall haha. Kom hem vid 5 tiden då det bara var rätt in i duschen som gällde o sen svira om. Hämtade olle på ctan o sen åkte vi till Siris avskedsmiddag, som var väldigt fint o lite gripande. Vilken fin familj hon hade o vilket band de hade skapat mellan varandra. Härligt o se! Var där hela kvällen .

Idag lördag började jag dagen med att vakna 9.15. Drog mig upp ur sängen o sprang min runda här längs stranden, underbart. Lite jobbigare än vanligt dock för det var redan 27 grader o kvavt ute, sen att man ätit både hamburgaare(six flags) o pizza(avskedsfesten) dagen innan gjorde väl inte det hela bättre. Men man mår alltid så bra efteråt!!

När jag kom hem igen kom jag lagom till frukosten, så jag tillsammans med min familj för en gångs skull, vilket var trevligt eftersom vi satt ute på altanen o alla var glada eftersom A o min värdmamma kom hem igår.

Idag ska jag åka o köpa en ny handväska, sen kommer julia o ikväll ska vi kolla college soccer med Maria, myyyyyyyyyyyys! imon blir det six flags IGEN heeheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar