tisdag 14 februari 2012

And this is why I believe in destiny

Ikväll fick jag se min efterlängtade film!

HERREGUD VILKEN FANTASTISK STORY!!! Lätt i klass med epic The Notebook!
Den är baserad på sanna händelser.
Handlar om ett nygift par som hamnar i en bilolycka. Hustrun förlorar sina 5 senaste år av minnen. Därmed måste mannen (Channing Tatum) få henne att "fall in love all over again".
Hoppas ni har tillgång till o se den på bio ni med där hemma? ERICA: Du skulle absolut älska den!

Som jag sa till Maria efter att ha fällt några tårar: Den här filmen är en sån som får mig att tro på ödet.

Kom precis hem iallafall. Det blev bara jag o min nyblivna man Maria tillslut. Skulle egentligen myst massa fina vänner såsom Olle, Sabina, Paulina, Ronja & Margaux. Men gudarna ska veta att det är inte lätt att pussla ihop jobbtider, tågtider o allt sånt. Speciellt inte en vardag. Vilket resulterade i mys på olika håll istället o jag O Maria höll oss i Evanston. Hade jättemysigt så detta var absolut en finfin alla hjärtans dag! Gav Maria hennes valentine's day card o en bit svensk hederlig kladdkaka som jag slängde ihop idag. Så den satt vi o mumsade på inne under filmen haha.

Dock smakade den för mycket vanilj eftersom de inte har vaniljsocker här, bara vaniljextrakt (flytande vanilj)... Men konsistensen var bra iallafall:)


Filmen kostade dessutom 7(!!!!) dollar bara. = 50 spänn. För en ny storfilm!? Galet. Bion kostar alltid 7 dollar på tisdagar, men ändå! Betalade 6,25 dollar för en liten popcorn o en liten dricka. Sjukt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar