fredag 10 februari 2012

Mysfredag!

Hej godingar!

Idag har vart en lugn o skön fredag, ett bra avslut på jobbveckan! Jag o Maria lunchade på ett thaiställe med en liten buffë för 9 dollar=63 spänn. Det var helt ok för det priset så jag var nöjd! Efter det körde hon hem mig så jag kunde börja skriva min jävla uppsats. Hur fan skriver man bra? Har gått alldeles för lång tid sen nu... O jag tog studenten i sommras? Hmmm... Skrev en sida iaf hehe, bättre än inget.

Hade barnen själv till sju halv åtta ungefär, o när pappan kom hem stack vi ut o åt. Jag blev glad att det inte var mexikanskt denna gång, yey! Italienskt blev de o min mat var super!

Åkte till Maria vid halv tio för myskväll. Olle o Sabina dissade oss å åt i downtown istället. Men vi hade så mysigt så! Tittade på Paranormal Activity 3 som var riktigt dålig, rekommenderar den INTE:)

Åt gott gjorde vi med. Märks att jag blir mer o mer amerikan nu! Har sånt jäkla sug efter peanutbutter and jelly toast. MUMS. Jag som hatade de i början..  Ikväll köpte jag nårra såna här. Alla barn älskar dessa godisar här. Det är mjölkchoklad med jordnötssmör inuti. nomnomnom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar