söndag 12 februari 2012

Another night downtown

Godkväll kära läsare!

Har som vanligt haft en awesome weekend! Helgerna tar slut alldeles för fort!
Igår var jag på gymmet o sen mötte jag upp Paulina o Olle i downtown. Jag o olle mötte senare upp en japansk tjej o så tog vi taxi ut till Sabina för o fixa oss där. Ett jävla stressande blev det innan vi tog taxi tillbaks till downtown för att möta upp Maria på luxury cafe. Typ som cheesecake factory. Jättefin restaurang mitt på miracle mile o härlig utsikt.
Sabina är en riktigt skön stockholmare. Så jävla rolig människa så det finns inte! Skrattade så jag kiknade flera gånger igår. Spontan o bjuder som fan på sig själv. Störtskön brud asså! Skam att du ska lämna oss redan!

Mina fina tjejer, Olle, Maria o Sabina

Efter middagen gick vi upp till the guy för o föra lite. Hihi! Alltid kul o spela spel!
Vid ettiden drog vi ut på barrunda o dansade tills klockan var 4. Åh så skoj vi hade:) Sen att en viss äckelgubbe hängde olle i hasorna hela kvällen försökte vi ignorera...
Vid 4 satte vi oss på Subway. Sabina o Maria stannade utanför en stund o då kom de fram en riktigt full kille till dom. HAHAHA Trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Han gav de skamliga förslag som aldrig förr o var inte blyg någonstans. Han ville visa upp allt möjligt för o locka, mitt på gatan. Gud asså! När de stod o snacka gick ett gäng förbi, en kille var så full så han spydde som en fontän o över sin scarfs, då tog han av den o slängde den på marken. "I never really liked it anyway". SÅ jävla roligt! För när han gick fortsatte konversationen o när vi vände oss om igen var scarfsen borta. Någon tog alltså en halsduk full med spya. hahaha fyfan
"VEM FAN TOG SPYSCARFEN???"

Vid halv fem hoppade jag o Maria in i en cab tillbaks till Evanston. Tur att taxis är så biligt här, annars hade vi aldrig kunnat härja om nätterna:) Vi brukar betala mellan 40 o 50 dollar för att komma hem. Splittar givetvis de så mellan 20-25 dollar (vilket är ungefär 150 spänn)  för o komma hem en natt. Då åker vi ändå en resa på en halvtimme ungefär! Bra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar