tisdag 14 februari 2012

Happy Valentine's Day!

Hoppas alla ni därhemma haft en mysig alla hjärtans dag!

Oh nej mig går det verkligen ingen nöd på! Nu är jag seriös faktiskt. Tänker såklart på alla er därhemma extra mycket idag. men jag har fullt upp ändå:) Imorse var det jobb som vanligt. Efteråt träffade jag Margaux för den vanliga rutinen numera-té o mys på Unicorn Cafe innan gymmet.


Vegansk scone med nötter &frukt o moroccan mint green tea

Efter gymmet åkte jag o handlade lite myssaker till mig, barnen o surprise hihi. Duschade när jag kom hem med massa underbart doftande saker såsom cocosbalsam, vanilla scrub o sånt fint.
Har lagat en sviiiiingod lunch som jag avnjöt med skvallertidning o radion. Det var så mysigt, älskar att vara själv:) Försöker planera resten av dagen med, men städerskorna kom hit o avbröt mitt i allt. De är störande som fan ska ni veta haha


Köpte en chokladask till mig själv som jag ska avnjuta ikväll hihi. Gillar o skämma bort mig själv, det behövs ibland. Kan ju alltid låtsas att den är från någon;)

Sen frukt, ost o salami hih

Min suuuupergoda lunch. Ugnsrostade grönsaker i olivolja o salt: Broccoli, lök, asparagus, gröna bönor, morötter, champinjoner, cashewnötter o så ett kokt ägg på de


Skulle ha glass till efterätt men orkade fan inte, inte ens jag asså. Kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha så tog 3 småttingar. Älskar glassen här, den är galet mycket bättre än hemma!


Nu ska jag snart hämta ungarna o då ska de överraskas med gosaker o pyssel. Ikväll ska vi ha romantisk dejt på bio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar