måndag 13 februari 2012

Effective

Wow idag har jag verkligen inte haft nått liv alls. Låg i sängen med datorn på magen mellan 9.30am-2.30pm (pluggade). Sov mellan 2.30-3pm o sen hämtade jag ungarna. Har jobbat ikväll o nu sitter jag vid datorn igen. Fräsch brud! Pluggat körkortsteori idag med iallafall, på S karate. Kan inte klaga på effektiviteten iallafall.

Måste se till o bocka av det snart. Ikväll åkte min värdmamma iväg igen, till Finland. Kanske skulle fråga om jag får åka med henne nästa gång hon har vägarna förbi Sverige? Hon kommer hem på torsdagkväll o fredag ska vi åka till Wisconsin o åka skidor över helgen! Alltid bra o spendera tid med familjen med:)

Lite surt o missa en helg i olles övergivna lägenhet o speciellt sabinas sista helg.. Men känner att jag behöver spara pengar o kan ju inte tacka nej till en gratis skidresa? Älskar ju skidor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar