onsdag 29 februari 2012

CHINA??

Vaknade imorse av att N knackade på min dörr, gick in o la sig min säng o kramade mig. Hon var så glad o se mig, vilket kändes skönt:) När jag kom ner var alla redan uppe o de andra blev också jätteglad över o se mig. Min värdmamma kom hem från Kina i helgen o hade med sig ett handgjort halsband med en fin pärla på o en kinesisk solfjäder till mig, så himla fint verkligen!!!

Dessutom berättade hon att de har ändrade planer angående springbreak. De vill åka till KINA över springbreak om de funkar med jobb o visum osv. Jag kanske får följa med! SJUKT!! Fast inget bestämt än, båda situationerna är winwin ju! Hemma själv i en dryg vecka eller åka till Kina, inget jag tackar nej till nått av det!:D

Annars har dagen vart fin, sov bort 2,5 timme imorse efter yogan. Vaknade, lagade lunch o sen skypa jag med fina Malin tills jag började jobba igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar