onsdag 22 februari 2012

Wednesday

Idag har vart en hyffsat bra dag! Pallrade mig själv till gymmet imorse (tror att en liten förkylning kan va på g, halsen känns lite lustig o snorar som fan) o gick på Yoga basics först. Därefter lite biceps&axelstyrka med hantlar o pilatesbollen. Får alltid samma reaktioner när jag gör knäböj på den. Skoj!
Hade tänkt springa på bandet med men simmade istället 50 minuter. Det var nice! Invigde min USAbikini i USA idag haha! Gissa om folk glodde på mig? Speciellt de gamla gubbarna, euwww

Min fina bikini. Hade inte tackat nej till kroppen!

När jag kom hem gjorde jag lunch, ugnsrostad broccoli, lök o nötter o hade de med rivna morötter o isbergsallad o ett kokt ägg. Hade vindruvor o jordgubbar o lite organisk vaniljyoghurt med. Mums!

Slappade till att framför datorn efter lunchen där min fina syster ringde mig på FBs videochatt, den är faktiskt riktigt bra! Så pratade med henne o mina föräldrar o därefter pratade jag med min saknade Malin. Ni är så söta allihop.

I eftermiddag har jag jobbat längre än vad jag brukar .. En liten ledsen tjej här hemma. Usch vad barn kan vara elaka! Stackarn..
Nu så har jag precis hängt upp alla tvättade kläder inför LA o börjat packa o fixa med papper. Är lite stressad eftersom imornkväll ska jag ju på hockey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar