torsdag 23 februari 2012

Ikväll NHL, imorgon Los Angeles!

Godkväll o godmorgon på er därhemma. Kom hem från hockeyn för en stund sen. Åh vad jag älskar idrotten här. Slutar aldrig att förvånas o förundras. Jag plockade upp Maria efter sex någon gång o kom till arenan 10 minuter innan matchen började. Helt perfekt faktiskt! Trodde vi skulle bli sena, men icke!

Matchen var iallafall NHL, mellan Chicago Blackhawks & mitt gamla "hemmalag" Dallas Stars. Matchen slutade 1-3 o var hyffsat välspelad! Dock var det inte ett enda slagsmål vilket var konstigt med tanke på att det var knappt något annat när jag såg NHLmatchen i Dallas haha. Var ett par svenskar med ossså.

Efter matchen åkte vi o hämtade Olle i downtown för hon ska sova hos maria inatt. Körde hem Sabina med.. De var snälla o hade med sig rester av cheesecake till oss, yyyyyyummiiieee:)

Hade tänkt o lägga upp massa bilder men de funkar inte av någon konstig anledning...

BAD NEWS: Vårt flyg till LA blev inställt pga av dåligt väder så nu hade de bokat om oss till ett senare flyg, som går 12.30. Vilket innebär att vi kommer landa i Los Angeles 5.30 lokal tid o därmed missar hela fredagen att göra roliga grejer på. Vilket SUGERRRRRR, eftersom vi egentligen skulle varit där 10 på morgonen o hittat på massa skoj. SKIT

Aja, nu ska jag sova. Taximarre hämtar mig 9.30 imon, sen blir det taxi till flyget. Kommer inte ta med mig datorn denna helg, så ni vet. Ha det underbart alla fina, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar