söndag 5 februari 2012

Crazy saturday

Olle, finska Anna, Julia från Sölvesborg(såå kul!!) Sabina, Elin o Maria

Citat från helgen:
"Jag hånglade med en asiat, gick nästan hem med en neger o gav en vit kille ett blowjob"

"Jag gick fram till en neger o sa; YOO NIGGA! Först trodde jag han skulle slå ner mig men sen skrattade han o sa haha fan va skön du är!"

" Jag gick o satte mig själv i en bar, drack en öl o snackade med en indier. Fick för oss att vi ville sjunga karaoke så vi tog en taxi till en karaokebar."

Lördagen var full med roliga grejer, så sjukt roligt hade vi. spy mitt på en gata i downtown, massa dans, torrjuck hahaha, borttappade garderobslappar, skamliga förslag ja allt!



Värst var ändå när vi åkte hem. En kille jag dansade med följde efter oss, hjälpte mig o leta efter min tappade lapp. Sen ville han dela taxi hem. När en viss person gick ut ur taxin för o spy, var han en riktig gentleman o hjälpte henne osv. Sen när vi skulle droppa honom vid hans place ville han att jag skulle följa med upp & spendera natten där. Men de kände jag inte för (creeeepy) så sa att jag hade curfew o blablabla. Haha, då blev han skitsur o stack utan att betala för taxin. Så fult! o så typiskt amerikanskt. ' Jag råkar alltid ut för konstiga killar! (TURKIET Martina o Isabelle)

Jag har inte sett många snygga killar här, men de väger verkligen upp det med världens härligaste personligheter o humör. Galet charmiga o roliga! Sån otroligt cool approach.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar