söndag 19 februari 2012

Tommy Hilfiger & Burberry

I fredags när vi kom till Wisconsins huvudstad Madison, var det första vi gjorde givetvis att stanna på en stor Outlet, Tanger Outlet Mall. Min värdmamma o mina värdflickor är tokiga i shopping! Kul:) Outleterna här är sååå sjuuuukt bra! Inte som de hemma, där de bara rear riktigt bra på fula, osäjlbara saker.

Här har de alla möjliga märkesbutiker där priserna på alla kläder är bra priser. Att åka hit var en stoooor plåga just nu eftersom jag sparar pengar tills vi åker till Los Angeles på fredag.

Men tillät mig själv o köpa ett linne o en miniparfym.

Lite halvtransparent marinblått linne med spets, 7 dollar (50 kronor) från Tommy Hilfiger! Sånt klipp!!

 Tommy Hilfiger hade såååå mycket snygga kläder, hade tänkt o köpa en piké o två långarmade tröjor, men lyckades hålla i pengarna.. ååååååå

Miniparfym Burberry Brit 9 dollar (63 kronor). Råkade tappa den lilla genomskinliga plastgrejen så nu hade den läckt lite märkte jag... Har locket kvar dock. Lite surt ändå. Men den luktar riktigt gottigt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar