tisdag 17 april 2012

At starbucks

Ja som ni förstår av rubriken sitter jag på Starbucks just nu o smuttar på grönt té. Framför mig sitter N o läser på sin kindle. Här stannar vi ett tag medans vi väntar på att S karate ska ta slut..

Kan ju berätta att idag har jag jobbat  o vart i skolan under förmiddagen på zumba o yoga. När jag kom hem var städerskorna hemma´(så irriterande!!) så jag duschade bara lite snabbt o sen stack jag till Subway för lunch. Deras 5 dollarsdagens är perfekt hihi. (35 spänn för dricka, sandwich o ett valfritt tillbehör!)

När jag satt där, inne i mobilen hör jag en bekant låt.. "Stay the night, won't you stay the night, I can be your lover hold on tight..." Sitter ett tag o funderar varför jag känner igen denna låt... Så plötsligt går det upp för mig. Det är ju Alcazar, herregud. VARFÖR i hela friden spelas denna låt i USA? I have nooo idea... Superweird! Vet att jag ofta hör Robyn, o ibland Agnes eller Ola men Alcazar? NÄÄ

Här får ni en liten inblick i hur mina senaste dagar sett ut:
I söndags i vår park spelades det soccer. Precis nedanför vårt hus har vi en stor park med tennisbanor, baseballcourt, liten fotbollsplan o så lekpark. Nu när våren äntligen är här är det massvis av ungar som tränar nedanför. Jättekul o kolla på tycker jag!

Det har också blåst mer än vanligt här. Så mycket att ett av våra träd i vår backyard blåst omkull, inte illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar