söndag 29 april 2012

O så var helgen slut... igen

Min söndag var hälften bra o hälften dålig. Vaknade klockan 11 med dunkande huvudvärk som strålade ner i nacken. O jag som inte ens festat denna helg!! Surt. Måste ha sovit konstigt.. Så jag höll mig inne i sängen ända tills mitt aupairmöte började vid 2. Vi spelade minigolf!


Det var faktiskt en fett cool bana. De arton hålen var fördelade med världsdelarna som tema. Europa tex hade eiffeltornet o vikingaskepp! Mellan hålen rann vatten. I övrigt var mötet precis lika trist som vanligt haha.

Efter mötet åkte jag hem o vilade mitt onda huve tills Olle och Maria ringde o vi gick på bio, igen haha. Denna gången såg vi The Raven, som var mycket bra! En thriller om Edgar Allan Poe där en mördare dödar enligt Poes dikter o storys. En film i mammas och pappas smak, helt klart.

Efter jag släppt av Olle på loopen åkte jag o handlade lite söndagsgott, kolsyrat o smaksatt vatten(hittar fler o fler nu yeeey:), grönt chaité o så lite choklad. När jag kom hem fick jag nachospaj med guacamole till middag o det tackar man inte nej till! Riktigt gott var det. Så det, big brother o seriemys gör min söndagskväll extra fin.

Börjar fundera på om jag ska byta nummer för basketkillen ringer mig hela tiden o ger sig inte. I början var det väl smickrande men nu är det stalkervarning asså.. Han fattar verkligen inte mina hintar,.. ksLVKMLABMVLDF

Aja, Godnatt mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar