söndag 15 april 2012

Söndag igen..

Var tar helgerna vägen? De är över innan man hinner blinka ju!

Igår lördag vaknade jag vid halv tio efter en lugn fredagskväll med middag vid floden i downtown chicce. Har vart så sugen på att klippa mig ett tag nu, så jag åkte till Supercuts o fick en uppfräschning där plus att jag testade o vaxa ögonbrynen! Det var inte farligt alls. Så nu har mina obefintliga ögonbryn iallafall en fin form o inga strån som inte ska va där, skönt. Ska bara försöka hålla dom så nu med haha.

Senare åkte jag o Maria till northbrook mall för en liten minishoppingtur( ringarna o linnet som jag visade innan)

På kvällen var ju jag o Maria bjudna på middag & utgång av basketspelaren o hans kompis så så spenderades lördagskvällen, vi hade jätteroligt! Dansade osv. Var hemma 5 imorse som vanligt efter utgångarna här, fattar inte varför det blir så himla sent varenda gång.. Så nu är jag såklart jättetrött men det kan det väl vara värt:)

Har bara legat o degat i sängen fram tills nu, skypat med erica o emelie o det var såklart himla trevligt! Nu har jag barnen ett tag o sen blir de bio o cheesecake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar