söndag 29 april 2012

Weekend

Igår lördag vaknade jag o skulle gå till gymmet. Men när jag kom ner blev det att jag fick börja jobba tidigare o då hanns inget gym med. Då fick jag för mig att jag skulle springa en runda istället, Maria som inspirerade mig. Så drog ut på en halvtimmas runda som gick väldigt bra. Inte för att det var världens tempo men ändå, skönt! Första rundan ute på jag vet inte hur länge hehe.

Aja, när jag slutat jobba blev det duschen o sen downtown för lunch med SölvesborgJulia hihi o Elin, mysigt! Sen gick vi runt lite i affärer innan vi mötte upp Olle, Josefine O en ny svensk-Sofia , vi tog oss varsin cheesecake mummaaaaaaa. Sen åkte jag josefine o Olle hem till josefine för filmkväll. En himla lugn o skön helg med andra ord!

Idag söndag ska jag på aupair möte sen vet jag inte vad som händer, vi får väl se! Hoppas ni därhemma haft en fin helg. Såg även att kallinges damlag vann seriepremiären med hela 9-3. Fan va kul, grattis till er. Saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar