lördag 7 april 2012

Home sweet home

I am back! I mitt älskade Chicago. Klockan är nu 12 på natten mot söndag o vi kom precis hem från flygplatsen. Ojojojojojojojojoj vad mycket ballt vi har hunnit med o göra/se på 1 vecka. Just nu är jag för trött för att skriva om allt., en hel dags resande med mellanlandning osv tar på krafterna! Men den som väntar han får se.

Smakprov kan ni få iallafall:

På vägen till New Orleans flög vi 1a klass o då fick man god frulle. Älskar bagels, så himla gott. Denna var extra god, cinnamon raisin mummmmmmmmmms

New Orleans från broarna. Ser ni den vita runda byggnaden till vänster? Det är Superdome-den stora footballarenan där alla sökte skydd under stormen Katrina.

När vi kom till New Orleans tog vi en "swamptour"-träsktur haha. Åkte på en båt genom träsket o såg massa alligatorer simma omkring oss.. Jag fick också hålla i en babyalligator!! Fucked up shit!


Måste bara lägga upp denna bilden med. PAPPA JAG BESÖKTE MAYARUINERNA I MEXICO!! Så sjukt jävla coolt. Nu har jag sett ett av världens 7 underverk. OH YEAAAH:)

 Ni får se resten senare, räknar hoppande får just nu. Hörs imon! Just det. Vill nämna momor som hade födelsedag idag, hoppas du gillade chokladen o kortet/bilderna o att du hade en fin dag. Miss u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar