fredag 13 april 2012

Happy bday mom!

Nu kommer min mor läsa detta dagen efter hennes födelsedag men här fyller du fortfarande år så strunt i det.. 28 år var det va? hihi.

Ringde iallafall innan idag o sjöng för henne o så hade vi ett videosamtal med, så fick gratta henne ganska bra ändå. Känns skönt, glömmer inte bort er därhemma!

Nu när jag själv jobbar intensivt med barn o uppfostran osv förstår jag att det defnitivt är ett heltidsjobb som heter duga o hur svårt det faktiskt är. Måste säga att jag tycker mina föräldrar har gjort ett himla bra jobb, de har gett oss mycket friheter o utrymme o göra våra egna misstag o därmed lärt oss  på egen hand o blivit självständiga. Det tackar jag gud för idag. Hade inte vart i ett helt nytt land ensam och upplevt allt som jag fått göra, om det inte varit för er. Så illa blev det väl inte hihi.

Hoppas du hade en fin födelsdag mammsen, det var du värd. Saknar dig, tänker på dig, älskar dig!<3

Men den 17 maj kommer du hit o då kan du vänta dig en fartfylld tid med massa roligt o då ska jag skämma bort dig rejält! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar