torsdag 12 april 2012

Thursday

Har haft en helt ok torsdag so far. Tidigt jobb imorse där A för en gångs skull var ganska tyst o lugn. Efter morgonpasset träffade jag Margaux för lite té, mysigt. Sen åkte jag till skolan o hade yoga o nu skulle jag velat skypa med min lillasyster som ju fyller år, men det verkar inte bli så.

Sjukt att det redan är torsdag förresten, tiden gåååååår så galet fort här borta.. Innan jag vet ordet av är jag hemma igen!

Bjussar på en bild från Mexico, Cozumel där vi hade utflykt en av dagarna på kryssningen. Underbar vit strand o klart vatten. Så himla vackert. Jag o S snorklade o såg massa fina fiskar o korallrev. Har aldrig fattat grejen med o snorkla förrens nu, nu kunde man ju äntligen se allt. Hemma ser man ju inget för de är så mörkt o snuskigt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar