söndag 8 april 2012

Easter sunday

Hallå! Idag vaknade jag upp i min egen säng till ljudet av tåget utanför fönstret. Back to normal asså. Drog på mig träningskläderna o sprang till gymmet för o upptäcka att det var stängt. Yeeah det är ju påsk, dumbooo! Så jag sprang vidare o gjorde lite styrkeövningar på vägen.

Efter dusch osv hämtade jag Maria o vi åkte till ett mall-som också var stängt! aaaatrevpjdvkm!! Det händer ju aldrig här! Menmen vi fick i oss lunch o Hartigan's egengjorda glass som var otroligt mumsig!


Till lunch fick jag crepes med tillbehör.. Ville ju ha crepes med frukt osv. Här fick jag bacon, turkey, ost osv med jordgubbssylt? haha det var lite weird.. Matbloggen nr 1

Nu väntar jag på en liten påskmiddag som vi tydligen skulle ha. Hade egentligen lovat bort mig men what to do..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar