onsdag 25 april 2012

Downtown on a wednesday!

Jahapp, idag har vart en bra onsdag! Efter morgonpasset funderade jag starkt på o lägga mig o sova igen. Men eftersom volleybollen blev inställd idag så tänkte jag att det var lika bra o ta tag i dagen. Därför stack jag till downtown o mös istället. Blir så glad av att vara inne i storstan, älskar denna stad. Strosade runt i några butiker innan jag mötte upp Fanny & Josefine.


Var inne på H&M och Topshop bla. Asså jag är galet kär i alla Topshops kläder. Dööör så snygga!! Vill ha ALLT därinne! Nackdelen är dock att det är ganska dyrt.. Hittade denna vita skinnjacka som jag villllllllll haaaaaa. Ska shoppa loss ordentligt när mammsen kommer hit!


Iallafall, Fanny o Josefine är vå svenska tjejer som jag träffade i helgen. Härligt med nytt folk! Olle gjorde lunchgruppen komplett o vi åt gott inne på cheesecake factory hihi.

Har haft en lugn jobbdag annars då mina värdföräldrar jobbat hemifrån. Slapp laga maten hehe. Jaja nu: mys med serier &:


Vetefan varför bilden blev sne menmen, grönt chaíté, activia vaniljyoghurt o så lite päron och MANGO. Mango är min nya favvofrukt! Mango o hallon mmmmmm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar