tisdag 24 april 2012

Friends

Idag har vart en helt ok tisdag! Började med jobb som vanligt, sen kom jag hem o hoppades på att få sova men nej då var städerskerna här. Asså jag skojar inte, det är pain in the ass när de är här! De är snabba med så det hjälper inte o sitta någonstans, för nä då är de är de banne mig där. Låter skitlöjligt jag vet men alla ni aupairer som läser vet vad jag talar om.

Tog ut irritation o utmattning från helgen på min stackars familj på skype. Förlåt, kände mig så taskig efteråt. Hade bara en moment då jag inte kunde vara social överhuvudtaget.. You know I love you!
Så sur som en citron åkte jag till skolan för yoga, som var bra för mig hehe.. Idag hade vi yoga i nersläckt rum med endast 3 ljus som brann o lös upp lite. Detta var en ordentlig utmaning för balansen! Väldigt effektivt o bra. Nackdelen var ju dock att jag som var galet trött ville lägga mig ner som ett barn o sussa på yogamattan..

Efteråt åkte jag o lunchade med min fina maria, soppa, sushi o kyckling för 12 dollar på koi!


Ikväll vart det jobb o så ringde Linn från Dallas o så snackade vi en timme. Så som jag saknar denna  underbara människa!

Dessa 4 tjejer, Maria, Olle, Linn O Linnea är verkligen vänner för livet. Det är dom jag kommit närmast än så länge under min tid här o jag är så tacksam att jag fått träffa dom. Ni är så fina o bra på alla sätt o vis allihop. Love u guys!  Tyvärr så bor ju Linn kvar i Dallas o Linnea i Detroit. Men jag är säker på att vi kommer hålla kontakt ett x antal år till. Kärlek till er!



Linn

Linnea, min blondie som var o hälsade på denna galna helg


'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar