fredag 27 april 2012

Lugn o skön fredag!

Igår hade barnen en "Follow your parents to work day" så mina följde med sin mamma tidigt o jag behövde bara jobba 30 min på morgonen innan jag la mig igen o sov till tio, välbehövligt! Därefter var det yoga o inget mer särskilt som hände under dagen. Började jobba lite tidigare bara...

Idag, fredag tog jag metran in till downtown efter morgonpasset. Pw:ade till metran, o sen runt om hela downtown för diverse ärenden. Helt ok träningsform! Får så mycket energi av att se allt liv som är där.

Ikväll var jag, Maria O Olle på en mysig standarddejt-middag på Flattop o sen bio. Vi såg The five year engagement som var himla rolig. En lugn, fin o härlig fredag med mina godingar!
Vad jag vet nu innehåller helgen baseballmatch som jag lovat o ställa upp på (föräldramatch ni vet), filmkväll o aupair möte på söndag. Inget festande på ett tag!
Ha en fin helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar