tisdag 22 maj 2012

20 år! Födelsedagsfirande!

Idag har jag fyllt hela 20 år!  Vi firade ju med värdfamilj o kompisar i söndags o då såg det ut lite såhär:


Mamma hade tagit med sig sverigeflagga o svenska serpentiner hihi

Mina värdföräldrar bjöd på lunch



Alla fick plantera varsin blomma o ta med hem


Vi fick dekorera min tårta självaa, superskoj tyckte jag! Visst blev den fin? alla fick hjälpas åt:)

Idag däremot var det ju tisdag vilket innebar vanlig jobbdag för mig. Jobbade morgonen som vanligt, sen firade vi min 20årsdag med att åka till en skönhetssalong där vi gjorde manikyr, pedikyr o vaxade ögonbrynen! Allt det för ynka 350 svenska kronor per person:)
Fick en fransk mani trots korta naglar hehe. Skonar er en bild på pedikyren, fastän fötterna är finare än någonsin just nu.

Därefter åkte vi hem o skypade med pappa, erica, morfar o gunhild hih. Min morfar fyller år samma dag som mig, coolt va? Han fyllde 70 så vi jubilerade minsann båda två. När skypandet var slut så åkte vi o handlade o sen gjorde vi räkmacka med lax&avocado till lunch som jag ville ha, hemmma, så galet gottttt!!:)
Eftermiddagen jobbade jag som vanligt, mamma stekte köttbullar till oss som vi ska äta imon minsann, MUMS. Eftersom min värdmamma är i tyskland denna vecka o min värdpappa jobbar sent med så fick jag jobba sent. Då tog vi med barnen o åkte till Cheesecake factory efter middagen. Var ju tvungen å äta gottigt på födelsedagen. Jag var nog gladare än barnen hehe. Fick höra personalens, mammas o värdbarnens fina sång o så blåsa ut ljus hihi.

. Nu på kvällen har jag öppnat presenterna som mamma hade med sig(!!). Tuuuuusen tack alla ni fina människor som tog er tid o köpa& fixa saker till mig, det hade jag verkligen inte faörväntat mig. Blev så himla glad o jag uppskattar det så galet mycket. Blir speechless, vet inte vad jag ska säga mer än tack tack TACK!!!


Detta hade mamma med sig, presenter från familjen holmquist, mormor, mommi o moffa, Linn, Malin, Sara o Johanna, morfar o Gunhild. Ni är alla för söta. Kan inte beskriva med ord hur fint det känns att ni är så snälla. <3


Fick superfina örhängen plus ett gullgigt kort från fina Julia, min blekingekompis här

Mommi, moffa, och mormor skickade fina Tomas Saboberlocker + pengar


Linn, Malin, Sara och Johanna skickade med en uuuursnygg ring! Med textet "Live, Learn, Love". SÅ FIIIN!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar