tisdag 8 maj 2012

Good day

Eftermiddagen har gått bra. N fick 97 % procent på sitt matteprov vilket är fantastiskt för att vara henne så det firade hon och jag med en varsin frappucino på starbucks. Tyvärr missade vi happy hourtiden så fick betala full pris menmen.



Fixade en överraskning idag till mamma, hhmm.. annars har jag väl inte så mycket roligt att berätta. Jo det har jag visst det.

Hehe basketkillen höll sig undan igår o jag såg honom inte när jag spelade volleyboll då. Sen idag när jag kom till yogan mötte jag givetvis honom i korridoren. Jag var artig o log mot honom o fick värsta mördarblicken o suck tillbaks. Hahah gud va chockad jag blev, precis när vi passerat varandra började jag skratta, haha gud va löjligt. Kunde inte hålla mig. Såklart fick jag ett sms sen av honom. "Du sa att du inte ville prata mer med mig så "don't blame me" för att jag gav dig den blicken idag, du får skylla dig själv". OMG det fick jag bara sådär. Lite komiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar